יום שני, 22 באוקטובר 2012

מיכה: אחרי 10 שנים, לקהל של מכבי מגיע אליפות



מכבי תל אביב שבה לאימונים אחרי הניצחון על הפועל עכו, כשהשבוע, בהיעדר ליגה בשבת, יתרכזו בקבוצה בהורדת העומס על שחקנים ששיחקו עם הנבחרות השונות ובטיפולים בשחקנים הפצועים.
מי שהשלים בשבת 90 דקות וממשיך לזכות לקרדיט ומחמאות מהמאמן, אוסקר גארסיה, הוא הקשר, דור מיכה. אחרי הרכש שעשתה הקבוצה בקיץ האחרון והמערך השונה מהעונה שעברה שהביא עימו המאמן הספרדי, מיכה נעלם במחזורי פתיחת העונה ועד לפני המשחק מול מ.ס אשדוד, לא שותף בשלושה משחקים.
במשחק החזרה להרכב, מול אשדוד, כבש וחזר חזק למרכז העניינים אחרי שבעונה שעברה היה אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה. "הביאו צוות אימון חדש לגמרי", מסביר מיכה את השינוי בקבוצה בעונה הזו. "האימונים שונים והביאו שחקני רכש שתורמים ושחקנים עם ניסיון. האימונים הם משהו אחר לגמרי וזה דבר חדש שאנחנו מתחילים ללמוד ולהבין ועם הזמן אני בטוח שגם נשתפר".
מיכה גם הצביע על מה שטוענים במועדון כשינוי בחוזק המנטלי והתמודדות עם לחצים העונה: "היכולת שלנו להתמודד עם הפסדים זה משהו שונה שלא היה פה בשנים האחרונות. כולם יודעים מה קורה במועדון הזה אחרי הפסד. יש בלאגן מסביב. הפעם אחרי ההפסד לבאר שבע היה שקט. לא הייתה פאניקה. תיקנו את הטעויות וזה בא לידי ביטוי כבר במשחקים שאחרי".
לכתבה המלאה
בעונה שעברה, תחת מוטי איווניר, מכבי עוד הייתה במקום הראשון בשלבים אלו של העונה ונראתה כקבוצה שעושה את דרכה לאליפות. ואז אחרי ההפסד לרמה"ש ועכו הכל קרס: "בשנה שעברה הגענו לשיא בשלב הזה של העונה והיינו במקום הראשון. אני מקווה שהשנה נגיע לשיא מתי שצריך וזה בשלבים המכריעים של העונה", מסביר קשר הנבחרת הצעירה.
צפו: דור מיכה ב"אולפן הספורט"
אחרי שפתח את העונה שעברה בקול תרועה ואז נעלם, מיכה דווקא מסתכל על חצי הכוס המלאה: "אני לא חושב שהציפיות ממני פגעו בכושר המשחק. פתחתי את העונה שעברה בצורה מצויינת ואחרי זה באמת באה דעיכה, כמו לכל שאר הקבוצה. אם אני מסתכל על השנה שעברה אני באמת לוקח הרבה דברים טובים. למדתי המון ואני בטוח שזה יעזור לי בעתיד".
אחרי הניסיון לערוך מהפכת צעירים, נראה שדווקא המאמן הספרדי דוגל יותר בשחקנים עם ניסיון ושילוב של צעירים בודדים לצידם: "היה לנו מחזור מוכשר בנוער", מתייחס מיכה לחבריו מקבוצת הנוער שזכתה בדאבל והגיעו לסגל הבוגר אך דווקא השנה ממעטים לקבל הזדמנויות. "אני יודע שכל אחד מקבל צ'אנס שווה במועדון והשנה קשה לא רק להיכנס להרכב אלא להיכנס לסגל".
דור מיכה. &qout; (ליאור טימור)
דור מיכה. "האימונים הם משהו חדש לגמרי" (ליאור טימור)
 
בעוד שלושה שבועות תפגוש מכבי את הפועל לדרבי הראשון בליגה העונה. שתי התל אביביות מסומנות לראשונה מזה הרבה שנים כשתי הקבוצות שיילחמו על תואר האליפות עד תום העונה: "אני בטוח שמאבק בין מכבי להפועל בליגה ייצור עניין בתקווה שאנחנו נגיע עד הסוף, אני לא יודע מה איתם. אנחנו כרגע מתעסקים בהפועל ר"ג ואחרי זה נחשוב על הדרבי".
"אליפות? זה לא משהו שצריך לדבר עליו", מסכם מיכה. "במועדון כמו מכבי זה מובן מאליו ששואפים למטרות כאלה. אני חושב שלקהל של מכבי מגיע אליפות. אחרי שלעכו הגיעו 3,000 אוהדים אין ספק שלקהל הזה מגיע אליפות אחרי 10 שנים".
אוהדי מכבי ת&qout;א בעכו. 3,000 אוהדים נסעו 130 ק&qout;מ (יוסי ציפקיס)
אוהדי מכבי ת"א בעכו. 3,000 אוהדים נסעו 130 ק"מ (יוסי ציפקיס)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה