יום שני, 22 באוקטובר 2012

אלי כהן: בטוח שהקהל יטריף אותנו נגד הפועל ת"א



הניצחון של בית"ר ירושלים 1:2 על בני יהודה, שווה לקבוצה לא רק שלוש נקודות, אלא ככל הנראה גם אצטדיון טדי מלא ביום שני הבא במשחק הכי חשוב מבחינת אוהדיה, מול הפועל תל אביב.
"כל הכבוד על הניצחון שלכם, הבאתם עוד 5,000 אוהדים למשחק מול הפועל ת"א", אמר אלי כהן לשחקנים שלו בבלומפילד. בבית"ר נערכים לכמות גדולה של אוהדים שיגיעו למשחק וההערכה היא תיגיעו 14,000 אוהדים, מה שיכול לעזור למועדון שבונה על הכנסה גדולה מהמשחק.
אחרי הניצחון על בני יהודה, עכשיו מה שמעניין את האוהדים ואת אנשי הקבוצה זה כמובן המשחק מול הפועל ת"א. ניצחון יביא למומנטום חיובי ובירושלים בהחלט מאמינים כי בטדי אפשרי לנצח את הקבוצה של יוסי אבוקסיס. "אני קורא לכל האוהדים ללוות אותנו ולתת גב", אמר אלי כהן ל-ONE והוסיף: "כולם יודעים כמה האוהדים מחכים למשחק הזה. הם הדחיפה הכי גדולה של הקבוצה ואני בטוח שהם ימלאו את האצטדיון, יטריפו את השחקנים וידחפו לניצחון. אני לרגע לא הייתי בלחץ. תשלח אליי את הפרשנים שיראו לי את הטבלה שמודדת את תנועות הגוף ומד הלחץ. אני רגוע ונשאר רגוע ומפוקס אך ורק באיך להצליח ולא בלחשוש", סיכם המאמן.
לכתבה המלאה
"כרגע מה שחשוב זה שהשגנו ניצחון ראשון ושלוש נקודות שמורידים הרבה לחץ, חיכינו לניצחון הזה", אמר שי חדד והתייחס כמובן גם למשחק הבא מול הפועל ת"א "אנחנו נבוא רגועים, אני מאמין שיהיה הרבה מאוד קהל שעכשיו יחזור להאמין בנו. אין יותר חשוב מטדי מלא, זה לא השחקן ה-12, אלא השחקן הכי חשוב שלנו ומספר 1. אנחנו נבוא וניתן את הכל ונקווה שגם ננצח ונשמח את האוהדים.
"אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים. לא נכנסנו למרה שחורה בתקופה הרעה ועכשיו לא נשתגע ונחשוב שנרוץ לאליפות גם אם ננצח את הפועל. אלי עובד איתנו יום יום על הדברים הכי קטנים וככה נגיע לתוצאות".
צפו בניצחון הבכורה של בית"ר י-ם
בקבוצה יש טענות בנוגע לשיפוט, בעיקר על כך שהשופט ניסה לתקן את הטעות שלא שרק פנדל לחובתה של בית"ר וכל השריקות במחצית השנייה הלכו נגד בית"ר ולטובת בני יהודה. יחד עם זאת בבית"ר מודים כי נהנו מהעובדה שלא נשרקה בעיטה מהנקודה הלבנה לאחר נגיעת היד של דינו שקבורץ שיכלה במצב של 1:0, לשנות את פני המשחק.
בבית"ר החליטו, ביחד עם, עמותת האוהדים להוריד את מחירי הכרטיסים למשחק מול הפועל ת"א. מבוגר ישלם 70 ש"ח, חייל ונוער 35 ש"ח. כבר מיום רביעי יחלו השיחות מול משטרת ישראל בנוגע לסידורי האבטחה לקראת המשחק. עניין אחד שמטריד את ראשי המועדון הוא המחסור בחניה מסביב לטדי בשל בניית גשר בסמוך למגרש, אך גם לזה מאמינים כי יימצא פיתרון.
צפו והחליטו: הגיע לבני יהודה פנדל?
לקראת המשחק מול הפועל ת"א, מתכננים אוהדי הקבוצה תצוגת עידוד וכסף נאסף לרכישת ציוד. מבחינה מקצועית, אלי כהן מרוצה מהעבודה של השחקנים, קובי מויאל שעלה לשחק עם זריקה, יהיה כשיר למשחק מול הפועל ת"א.
קובי מויאל אמר: "אין לנו מה להתלהב יותר מידי. יש לנו עוד הרבה נקודות להחזיר. אני שמח שהחזרנו את החיוך לאוהדים שלנו ואני יודע שעכשיו כולם מחכים לבוא ולדחוף אותנו נגד הפועל ת"א. אני יודע שהאוהדים שלנו מחכים למשחק הזה כבר חודש".
קובי מויאל נאנק מכאבים (שי לוי)
קובי מויאל על הדשא. למרות הזריקה, יהיה כשיר להפועל ת"א (שי לוי)
 
"החבר'ה עבדו קשה, לא הפסיקו לרוץ, אריאל הרוש הביא לנו נקודות, דאריו פרננדס היה מצויין והגולים של עמית בן שושן ואבי ריקן הוכיחו שהקבוצה הזו שווה הרבה יותר ממה שהשגנו עד היום. להגיע מהמקום האחרון לבלומפילד, זה קשה פסיכולוגית והשחקנים הוכיחו גם בגרות וגם שיש להם כדורגל", סיכמו בבית"ר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה