יום שני, 22 באוקטובר 2012

אבוקסיס הזהיר מעזרא, שחקנים: הם יבואו בטירוף



דריכות גדולה בהפועל תל אביב לקראת המפגש ב-20:50 מול מכבי חיפה, שנשחשב לאחד מהמשחקים המסקרנים בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. האדומים התכנסו בשעות הצהריים במלון בעיר, דבר שמעיד גם הוא על חשיבות המשחק למועדון, שכן נוהל זה נהוג בעיקר לפני משחקים במפעלים אירופים.
באסיפה המסכמת הזהיר המאמן יוסי אבוקסיס את חניכיו מפני חן עזרא ודרש לשמור על החלוצים ולא להשאיר להם שטח בו הם ינצלו את המהירות שלהם. "מצפה לנו משחק קשה מאוד", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "חיפה יבואו בטירוף לנצח. אחרי שהם השיגו ניצחון ראשון על הפועל ר"ג, ניצחון בבלומפילד ישחרר אותם לגמרי ויוציא אותם לדרך חדשה. נבוא לעשות את העבודה שלנו ונקווה שנשמח בסיום".
לכתבה המלאה
מבחינת ההרכב, נראה כי בעקבות חסרונם של גילי ורמוט הפצוע ואלרואי כהן המורחק אבוקסיס יעלה עם מערך של 3:3:4 . את החלק הקדמי צפויים לאייש טל בן חיים, עומר דמארי וטוטו תמוז. בקישור אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה וחנן ממן.
בהגנה מסתמן כי יהיה שינוי אחד בלבד כשנאאל חוטבא יאייש את עמדת המגן הימני על חשובנו של ג'ון פנטסיל. יגאל אנטבי צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי ובמרכז ההגנה צפויים לשתף פעולה זאביק חיימוביץ' וואליד באדיר.
צפו בשערים הגדולים בין חיפה לת"א
לפי שעה נותרו עוד 500 כרטיסים ליציעים של אוהדי הפועל ת"א, כשההערכה במועדון האדום כי בלומפילד יהיה מלא.
הרכב משוער: אפולה אדל, נאאל חוטבא, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, חנן ממן, טל בן חיים, עומר דמארי וטוטו תמוז.
חנן ממן מתרגל לכדור. ימלא את מקומו של ורמוט (חגי ניזרי)
חנן ממן מתרגל לכדור. ימלא את מקומו של ורמוט (חגי ניזרי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה