יום שני, 22 באוקטובר 2012

יואב כץ התלונן במשטרה נגד אוהדים שהטרידו אותו



הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, הגיש תלונה במשטרה נגד שניים מפעילי "אוהדי המחאה", שלטענתו הטרידו את כץ בסיום משחק הכדורסל בו צפה אמש ברוממה בין מכבי חיפה לגלבוע/גליל, שהפסידה 90:66.
כץ עשה דרכו ביציאה מהאולם כאשר שני אוהדים גידפו וקיללו אותו, לטענתו. הבעלים העדיף שלא להגיב ועשה את דרכו לרכבו, תוך כדי שהשניים אומרים לו: "אתה ברחת מהארץ לפני 40 שנה, אתה בושה וחרפה, אתה שקרן ואתה פה בגלל התקשורת. אתה פחדן והורס אותנו. ישבת ביציע של מכבי חיפה בכדורסל, אז לך תהיה איתם. אתה משלם כסף לאוהדים כדי שיעודדו אותך".
בעלי הפועל חיפה, הגיש תלונה בגין ניסיון תקיפה, איומים, הטרדה, ופגיעה בפרטיות. מהמועדון נמסר: "נחצו הקווים האדומים. אחרי חודשים של הבלגה, ולנוכח ההסתה הפרועה והמתמשכת, אשר הגיעה אתמול לפסים של נסיון לפגיעה בגוף ואלימות פיזית, איננו יכולים להבליג יותר."
לכתבה המלאה
יו"ר חוג האוהדים, דודו סנדלר, אמר: "אני מגנה את האלימות מול יואב כץ, ואירגון האוהדים יחזיר מלחמה נגד אוהדי המחאה. הגיע הזמן שאוהדי הפועל חיפה יקומו ויביעו את סלידתם ומחאתם נגד אותו קומץ שיוצר שם רע למועדון. יש דרכים להעביר ביקורת, אבל ברגע שמגיעים למצב שאנשים עושים מארב לכץ ומחכים לו אחרי משחק כדורסל, זה קו אדום ובמלחמה כמו במלחמה, לא נשתוק. זה לא אוהדי מחאה, אלא אוהדי חמאה. מהיום אנחנו מסירים את הכפפות".
צפו בהפגנת אוהדי הפ' חיפה נגד כץ
אחד מפעילי המחאה, איתי אורן, הוסיף: "יש לנו את האירוע מצולם. בסה"כ רצינו לדבר עם יואב כמו שרצינו לדבר איתו במשחק. לא קיללנו ולא איימנו. מוזר לנו שיואב בוחר, במקום לשפר את מצב הקבוצה ולקבל ביקורת, לרדוף את האוהדים הכי מסורים של המועדון. האוהדים האלה הם אלה שהביאו את תואר הקהל ההוגן לפני שנתיים ויואב כל כך התגאה בהם. מעניין שקצת ביקורת הפכה אותנו לנרדפים ע"י המועדון"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה