יום שני, 22 באוקטובר 2012

קיינר-מדלי מחוץ לסגל, דייויד בלאט: קשה לנצח שם



ארבעה ימים אמנם עברו מאז הניצחון של מכבי תל אביב על סיינה האיטלקית בבית במסגרת היורוליג אך בשורותיה של האלופה ממשיכים לעבוד על יישום המסקנות מהמשחק ותיקון הטעויות.
הערב (שני) ב-19:30 תעלה הקבוצה למשחק חוץ מול אליצור אשקלון, זאת במסגרת המחזור השני של ליגת העל, כאשר המטרה גם הפעם היא לשוב עם ניצחון ולצאת למשחק עם ביטחון עצמי. הבוקר ערכה הקבוצה את ההכנות האחרונות שלה שלכולם ברור שיהיה משחק לא פשוט בעיקר לאור היכולת הלא מרשימה עד כה ולאור העובדה שאשקלון הקשתה על מכבי לא מעט בשנים האחרונות, בעיקר במשחקי הבית שלה.
מי שלא ייקח חלק במשחק ויישאר מחוץ לסגל יהיה הפורוורד, ניק קיינר מדלי, שרק החלים מפציעה ועדיין לא הצליח להיכנס לגמרי לעניינים. רק שישה זרים יכולים להירשם בטופס המשחק אך למכבי ישנם בסגל שבעה זרים, מה שאומר שמדי משחק ליגה ייאלץ המאמן, דייויד בלאט, לבחור שחקן אחד שיישאר מחוץ לסגל. בשבוע שעבר מול הפועל ירושלים היה זה דווין סמית' הפצוע.
לכתבה המלאה
בלאט יודע היטב כי לשמירה על רצף ניצחונות בפתיחת העונה יש חשיבות גדולה מאוד לקראת ההמשך ובנוסף לעזור לשמור על יציבות בפתיחת העונה: "אנחנו נכנסים עכשיו לשגרה של העונה עם משחק יורוליג ביום חמישי ומשחק בליגה ביום ראשון או ביום שני. הפעם יכולנו להתאמן פעמיים לפני משחק הליגה והיו לנו גם שני אימונים טובים מאוד וזה חשוב".
על היריבה מאשקלון שעברה הקיץ הרבה מאוד תהפוכות הוסיף המאמן: "אשקלון זו קבוצה שידעה להקשות עלינו באולם הביתי שלה בשנתיים האחרונות ואנחנו מודעים לכך היטב ובהחלט מכבדים אותה. היה לאשקלון משחק מצוין באילת במחזור הראשון של העונה ואנחנו מתכוננים כראוי ובהתאם למשחק לא קל. אצלנו כולם, למעט ניק קיינר-מדלי, בריאים, ואנחנו רוצים להתחיל את השבוע הזה בצורה מוצלחת ולהמשיך הלאה בעוצמה".
צפו בסל הדרמטי של היקמן מול סיינה
מחר בשעות הצהריים תמריא הקבוצה לצרפת ותעשה את הדרך אל העיר שאלון שם מחכה לה הקבוצה המקומית של העיר למשחק במסגרת המחזור השלישי של היורוליג. הצהובים שניצחו את שני המשחקים הראשונים בשלב הבתים הראשון, כבר בונים על ניצחון חוץ בשאלון שיעזור להם לבסס את מעמדם בראש טבלת הבית, מה שיעניק להם מאוחר יותר הגרלה נוחה יותר בשלב הטופ 16, שיהיה השנה ארוך יותר וקשה הרבה יותר.
דווין סמית´ (יניב גונן)
דווין סמית´. הפעם הוא בסגל (יניב גונן)
 
מן העבר השני, הקבוצה הדרומית הייתה קרובה מאוד להפתיע את אילת במחזור הראשון אבל בסופו של דבר יצאה רק עם המחמאות. רביעיית הזרים של אזולאי בהחלט סיפקה את הסחורה וכל הארבעה נראים טוב במשחקי ההכנה ובמחזור הפתיחה אבל החיסרון הבולט של אשקלון הוא שחקן ישראלי בכיר נוסף שיעבה ויחזק את הסגל הקצר שעומד לרשות המאמן. בכל מקרה, באשקלון לא בונים על ניצחון מול סוללת הכוכבים של האלופה ויודעים שהמשחק מול מכבי לא מהווה אינדיקציה אמיתית ליכולת של הקבוצה בהמשך העונה אך בכל זאת יעשו את המקסימום בניסיון לרשום סנסציה. 
עדי אזולאי (אמיר לוי)
עדי אזולאי. אין בקבוצה שלו ציפיות גבוהות מהמשחק (אמיר לוי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה