יום שני, 22 באוקטובר 2012

צפו בשערים ובדרמות הגדולות בין הפועל לחיפה


בשנים האחרונות יש יריבות אחת מעל כל יריבות בכדורגל שלנו שמרכיבה את כל מה שצריך במשחק כדורגל. דרמה, נקמות, מנחוסים, אליפויות, גביעים והרבה דמעות, חלקן של אושר וחלקן של אכזבה. 
הערב ב-20:50 ייכתב עוד פרק בקרב הבלתי נגמר בין הפועל תל אביב למכבי חיפה שהפך להיות כנראה המשחק הכי גדול שיש לליגת העל להציע. אמנם הכל החל באותו שער מפורסם של גילי לנדאו ב-1986 שהביא לאדומים אליפות דרמטית על חשבון הירוקים, אבל בשנים האחרונות הקרב בין שני המועדונים הענקים הללו שובר כל עונה שיא חדש.
לכתבה המלאה
אם תנסו לבחור מי עליונה על השניה, כנראה שלא תצליחו. שער אליפות של קטן מול שער אליפות של ללה. שני גמרי גביע אדומים מול ה-0:2 שהביא לירוקים אליפות נוספת. החשבון הפתוח בין שתי הקבוצות האלה רק טופח מעונה לעונה וגם השנה, למרות פתיחת עונה מגומגמת, אפשר להעריך שהשתיים ירוצו חזק עד הסוף על שני התארים.
רגע לפני המשחק בבלומפילד, ריכזנו את מיטב השערים במשחקים בין הפועל לחיפה. שערי האליפות, שערי הגביע, השערים היפים וסתם שערים שהשאירו צלקת או זיכרון מתוק עבור האוהדים.
צפו בשערים הגדולים בין חיפה לת"א
אז לפני ששתי הקבוצות רושמות עוד פרק בקרב הבלתי נגמר ביניהן, הגיע הזמן להיזכר ולהתמוגג. הזהרת נוסטלגיה בהחלט קיימת. רק שלקליפ הבא נוסיף גם את השערים שייכבשו הערב.    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה