יום שני, 22 באוקטובר 2012

טוטי: שלחנו מסר, סטרמצ'יוני: אחרי יובה נדע יותר



המחזור השמיני באיטליה נחתם אתמול ובמרכזו עמד הקאמבק הנהדר של רומא בחוץ מול גנואה והניצחון 0:2 של אינטר בבית מול קטאניה.
הג'יאלורוסי כבר נקלעו לפיגור מהיר של 2:0 אך פרנצ'סקו טוטי האגדי צימק בדקה ה-27  והחל את המהפך שהסתיים ב-2:4 לקבוצה מהבירה. אחרי השער הזה התייצב טוטי לבדו במקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים שבמאזנו 217 שערים.
הקיסר, לו זו העונה ה-21 בקבוצת נעוריו, אמר לאחר הניצחון הגדול שקטע רץף של ארבעה הפסדים: "על ידי חזרה מהפיגור הזה הוכחנו לכולם מה כוחה של הקבוצה הזו, מה טיבו של המשחק שלנו וכמה אנחנו מאוחדים. לחזור מפיגור כזה במשחק חוץ זה לא סתם קאמבק, זה לעבור כל מבחן שקשור באופי שלנו. אני שמח מאוד על התגובה שלנו ועל התוצאה הסופית".
לכתבה המלאה
גם אינטר ניצחה, 0:2 את קטאניה בסן סירו. אחרי פתיחת עונה חלשה, הנראזורי נצמדים לאט לאט לצמרת הגבוהה ונראה כי אם ימשיכו כך הם יכולים לאיים אפילו על תואר הסקודטו.
ב-3 בנובמבר תצא אינטר למשחק מול יובנטוס, ולמרות הניצחונות האחרונים והיכולת של חניכיו, מאמן אינטר, אנדראה סטרמצ'יוני, חושב שהמשחק הזה יהיה נקודת הציון של קבוצתו: "אחרי המשחק הזה נדע טוב יותר לאיזה כיוון אנחנו הולכים העונה". המאמן התייחס גם לשיפור בהגנה שלו: "מאז שספגנו את שלושת השערים בבית מול רומא, ספגנו שלושה נוספים בלבד בשישה משחקים. אני שמח על כך מאוד, זה מראה שיש שיפור".
סטרמ´ציוני וקסאנו שכבש את הראשון (GettyImages)
סטרמ´ציוני וקסאנו שכבש את הראשון (GettyImages)
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה