יום שני, 22 באוקטובר 2012

ההתאחדות: יוסי בניון יחזור לסגל אם ימשיך לשחק



שבוע בלבד לאחר שלא היה שותף בשני הניצחונות של נבחרת ישראל על לוקסמבורג (0:6 ו-0:3) לאחר שלא זומן על ידי אלי גוטמן, בהתאחדות לכדורגל עוקבים מקרוב אחרי יוסי בניון.
הקשר פתח אתמול (שבת) לראשונה העונה במדי ווסטהאם ואף בישל שער ב-1:4 על סאות'המפטון. בתקשורת האנגלית החמיאו לו, ומאמנו סם אלרדייסאף הגדיר את הבישול "פנטסטי".
ב-14 בנובמבר תפגוש הנבחרת את נבחרת בלארוס למשחק ידידות באצטדיון טדי, ובכיר בהתאחדות מבהיר: "הדלת של יוסי בניון לא נסגרה. אם הוא ימשיך לשחק כפי ששיחק במדי ווסטהאם ומשיך לקבל דקות משחק הוא יוזמן למשחק הידידות בחודש הבא. הוא חשוב לנבחרת, בטח כשהוא משחק כדורגל".
לכתבה המלאה
בנושא אחר. חברי הנהלת ההתאחדות לא מתכוונים לעבור בשתיקה על שינוי מבנה הליגה, אחד מסעיפיה הבולטים של ועדת דודי כהן. בהנהלה טוענים: "לוועדה לא היה מנדט לדון בשינוי מבנה הליגה ולכן הסיכוי שהנהלת ההתאחדות תקבל את המסקנה הוא קלוש ביותר".
מי שכבר דיבר על הנושא, הואאריאל שיימן, שעלה לשידור בתוכנית הספורט של ישראל ואמר: "אני לא מתנגד לדו"ח רק טוען שיש דברים שלוועדה לא היה סמכות לדבר עליהם. לדוגמא, הודלף לי שהוועדה הולכת לדבר על שינוי מבנה הליגה חזרה ל-12 קבוצות".
דודי כהן. מסקנות הוועדה הצליחו להכעיס (יניב גונן)
דודי כהן. מסקנות הוועדה הצליחו להכעיס (יניב גונן)
 
"שאלתי את לוזון מי הסמיך אותו לשנות את זה, הוא הרי רק אחד מכולם. צריך שני שלישים כדי להעביר החלטה כזאת, לוזון אמר לי שאין להם את המנדט הזה. רק בשנה שעברה החזרנו את הליגה ל-14 קבוצות, ביטלנו את הליגה הארצית אחרי שנים של ניסיונות. היא הוקמה כדי לטפל באלימות, אין לי מושג למה הם גלשו לעניינים אחרים", אמר שיימן, חבר הנהלת ההתאחדות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה