יום שני, 22 באוקטובר 2012

חמד: מחמיא לי שליברפול רוצה שאצטרף אליה



חלוץ נבחרת ישראל ומיורקה הספרדית,תומר חמד, ער לפרסומים האחרונים בדבר ההתעניינות של ליברפול והרצון שלה להיכנס למו"מ על הצטרפותו כבר בינואר. על פי הדיווחים, מחירו של חמד יעמוד על 6 מיליון ליש"ט, ויש עוד קבוצות מאיטליה שרוצות בחלוץ.
"אני יודע שאני אופציה מבחינת ליברפול לחיזוק וזה מחמיא לי. למיטב ידיעתי לא הייתה פנייה רשמית. אני לא חושב על זה כרגע", אמר חמד בנוגע למעבר אפשרי לאנפילד.
לכתבה המלאה
חמד אמור לחזור לישראל לקראת משחק הידידות של נבחרת ישראל מול בלארוס שיתקיים ב-14 בנובמבר באצטדיון טדי, כשלפני המשחק יתקיים משחק בין הנבחרות הצעירות של שתי המדינות.
מאמן הנבחרת אלי גוטמן אמור לצפות במשחק בין הפועל ת"א ומכבי חיפה ולעקוב אחרי מספר שחקנים ביניהם קשר חיפה אביחי ידין שנטש את אימוני הנבחרת בגלל מתיחה ערב המפגשים עם לוקסמבורג. לקראת המשחק המסקרן בין הפועל לקבוצת נעוריו מכבי חיפה אמר החלוץ: "לדעתי המשחק יגמר ב-1:1".
אביחי ידין. יזכה למעקב של גוטמן (עמית מצפה)
אביחי ידין. יזכה למעקב של גוטמן (עמית מצפה)
 
בנבחרת יכולים להיות מעודדים מהעובדה שמספר ליגיונרים דוגמת הקפטן יוסי בניון, בירם כיאל וליאור רפאלוב פתחו בקבוצות שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה