יום שני, 22 באוקטובר 2012

דגני מחוץ לסגל, עידן ורד יפתח במקום אנדלובו?



מכבי חיפה תגיע ב-20:50 למשחק חוץ בבלומפילד מול הפועל תל אביב בידיעה שהיא חייבת להשיג ניצחון. תיקו, או חלילה הפסד, והקבוצה של עטר תמצא עצמה במרחק עצום ממכבי ת"א ומאשדוד אחרי 7 מחזורים.
אחד השחקנים בקבוצה אמר לקראת המשחק: "ההפרש כל כך גדול שאף אחד לא מדבר על מכבי ת"א או אשדוד. מדובר במשחק קריטי לגבי ההמשך. ניצחון ואנחנו חוזרים לעניינים, הפסד והלכה לנו העונה. אסור לנו לאבד נקודות במשחק הזה".
הקבוצה התכנסה במלון בת"א שם עשתה את הכנותיה לקראת המשחק. ראובן עטר החליט בפעם השלישית לא לכלול בסגל את גוסטבו בוקולי שחש פגוע. הצטרפותם של ג'ואל דמאו, אביחי ידין ולירוי צעירי היה בה כדי להעיד על המגמה בנוגע לעתידו של הברזילאי שבינואר עשוי לבקש לעזוב.
לכתבה המלאה
אחד השחקנים אמר: "בוקולי מתאמן בצורה הכי טובה, כמו שלא התאמן מעולם. הוא נותן מאה אחוז אבל למאמן יש את הדרך שלו". אותם הדברים אמורים גם לגבי דלה ימפולסקי שמצוי גם הוא בכושר טוב באימנים ולא מוצא את מקומו בסגל בפעם הרביעית.
ההפתעה הגמורה באה מכיוון אוראל דגני, שלא נמצא בסגל אחרי שפתח בשני המשחקים האחרונים מול הפועל עכו והפועל ר"ג, משחקים בהם חיפה לא ספגה. עטר ויתר גם על עודד אלקיים מה שאומר שמשומר הוא המגן היחיד בסגל ולירוקים אין מגן טבעי שיכול להחליפו.

צפו בשערים הגדולים בין חיפה לת"א

אלון תורג'מן הוא הבאנקר הגדול של עטר בהתקפה, כשעידן ורד נמצא בתמונת ההרכב ואם יפתח יבוא על חשבון דינו אנדלובו.
הרכב משוער: אמיר אדרי, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טוואטחה, אביחי ידין, ג'ואל דמאו, חן עזרא, יניב קטן, אלון תרג'מן ודינו אנדלובו (עידן ורד).
הפועל נגד אביחי ידין: איך הפך הלב האדום לילד הרע?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה