יום שני, 22 באוקטובר 2012

כיאל מחכה למסי: 11 שחקנים צריכים לשמור עליו



ממש בתום ה-0:5 של סלטיק על סט. מירן בליגה הסקוטית ארזו ה'בויז' את המזוודות והמריאו לכיוון ספרד לקראת המשחק מחר ב-20:45 מול סנסציית הכדורגל העולמי של טיטו וילאנובה, ברצלונה.
בירם כיאל שפתח בהרכב ביום שבת והשלים 90 דקות, אף פעם לא הסתיר שהוא אוהד של ריאל מדריד, אך התייחס בכבוד כבר בהגרלה לקבוצה שהגדירה בשנים האחרונות את המשחק מחדש.
עם זאת, בהופעתו השנייה בליגת האלופות ועם 4 נקודות בקופה אחרי שני משחקים, אמר קשר הנבחרת: "אנחנו תמיד מאמינים שאפשר לעשות משהו. בכל משחק. זו קבוצה מלאה בביטחון. ברצלונה היא הטובה בעולם, אבל אנחנו הולכים באמונה שאפשר להוציא משהו מהמשחק הזה. אף אחד לא יתווכח עם שמות כמו צ'אבי, אינייסטה ומסי, אבל אנחנו מגיעים כמאמינים".
שער עם העקב מ-15 מטר? צפו עכשיו בפייסבוק שלנו. לחצו כאן
לכתבה המלאה
גם בעוד שבועיים יפגשו הצדדים, הפעם בסלטיק פארק. כיאל הוסיף: "אנחנו רוצים לשמור את המיקום הטוב שלנו בשלב הבתים עד כה וזה יילך רק אם נעשה משהו בשני המשחקים האלו. המשחק במוסקבה הוכיח לנו שאנחנו ראוים להעפיל מהבית הזה".
כשנשאל איך מתמודדים עם מסי, אמר: "פשוט, 11 שחקנים צריכים לשמור רק אותו. אבל ברצינות, זה לא משחק מול מסי או כל שחקן אחר. זה משחק מול הקבוצה הטובה ביותר באירופה ובעצם בעולם כולו. זו הזדמנות לכל אחד מאיתנו להוכיח לעצמו שהוא ברמה מספיק גבוהה".

מסי (GettyImages)
מסי. אז איך עוצרים אותו? (GettyImages)
 

מאמנו, ניל לנון, סיכם: "לשחק מול בארסה בקאמפ נואו זה המשחק הכי קשה שיש כיום בכדורגל העולמי. כולם יודעים כמה הם טובים ולגבי מסי? נגמרו הסופרלטיבים לתאר אותו. זה גורם לך לחשוב – איך עוצרים את זה? איך מגינים מולו?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה